Gyakori kérdések
Tudom-e módosítani utólag a rendelésemet?
Természetesen. Írj nekünk a hello@woodcompany.hu e-mail címre, és mi igyekszünk mihamarabb, de maximum 1 munkanapon belül felvenni Veled a kapcsolatot.
Hogyan fizethetek?
A rendelés leadásakor választhatsz az utánvétes és a bankkártyás fizetés között. Utánvét választásakor a csomag kézbesítésekor fizetsz a futárnak, bankkártyás fizetés esetén pedig kényelmesen, a rendelés befejezésekor.
Mikor kapom meg a csomagom?
Igyekszünk minden rendelést a lehető leghamarabb teljesíteni. Ha adott nap déli 12 óráig feladod a rendelésed, akár már másnap kézhez kaphatod, de 2 munkanapon belül garantáljuk a rendelés feladását. A többi a futárszolgálaton múlik, időgarancia nincs.
biztonságos bankkártyával fizetnem?
A barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online, áruházunkban. A bankkártya adatai áruházunkba nem jutnak el.
Van-e garancia a termékekre?
A WoodCompany által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik.
kell valamivel ápolni a fa termékeket?
Minél jobban vigyázol fából készült dolgaidra, annál tovább élvezheted őket. Arra figyelj, hogy mérsékelten vízállóak, ne fürödj velük, és időnként ápolószerrel kend át őket. Megháláják. 🙂